Radio BG

студентське інтернет-радіо Університету Грінченка

Концепція нашого радіо

Студентське інтернет-радіо Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (логотип – Radio BG) – це специфічний тип ЗМІ (навчальне радіо), головною типоформуючою ознакою якого є його цільова аудиторія, передусім, студентство і викладачі. Діє у формі подкастингу.

Radio BG поєднує у собі риси молодіжного та корпоративного ЗМІ: як молодіжне, воно відповідає на інформаційні запити студентської молоді і дає можливість реалізувати її творчий потенціал, а як корпоративне, є інструментом реалізації стратегії Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, його корпоративних завдань, долучення до корпоративної культури.

Ціль радіостанції: інформування, просвітницька діяльність, формування корпоративної культури та ціннісних орієнтирів студента у період навчання у виші.

Місія радіостанції: бути публічним майданчиком для висловлювання та формування громадської думки студентської молоді, підвищувати рівень поінформованості, формувати корпоративний дух і сприяти проявам творчих здібностей студентів.

Читати далі

Аудиторія: студенти Київського університету імені Бориса Грінченка, а також інших закладів вищої освіти м.Києва та України в цілому.

Формат: інформаційно-музичний (новини, заздалегідь підготовлені авторські програми та музичний контент).

Типова музична складова Radio BG – сучасна поп та рок-музика, як найбільш затребувана у молодіжної аудиторії.
Образ ведучого – це образ активного студента, який прагне поділитися своєю інформацією з іншими, розуміється у різних проблемах, цікавиться думкою слухацької аудиторії з актуальних питань сьогодення.

Основні змістовно-тематичні напрямки, що переважають на Radio BG:

  • Новини і події університету, а також актуальна інформація про події у м.Києві та Україні загалом.
  • Навчальна, наукова та позаурочна діяльність (тематичні програми та рубрики, що розповідають про структурні підрозділи університету, особливості навчального процесу, наукову діяльність та позаурочні заходи).
  • Творча реалізація студентів (тематичні програми та рубрики про творчі колективи, талановитих студентів, які прагнуть до самовираження та самореалізації).
  • Проблеми, що виникають у студентському середовищі (поєднання навчання з роботою (підробітком), життя у гуртожитку, харчування у студентській їдальні, створення студентської сім’ї, взаємини з батьками, викладачами і однокурсниками, одногрупниками тощо).
  • Пізнавальна тематика (рубрики про подорожі світом і Україною, про життя видатних особистостей, про особливості людських взаємин).
  • Культура і мистецтво (рубрики про музику, кіно, театр, літературу тощо).
  • Столичні події, що стосуються молоді.
  • Рекреативна тематика (потрібна для релаксації студентів під час перерви).

Але основна діяльність студентського радіо спрямована на висвітлення актуальної тематики і не ставить за мету суто розважання студентів.