Під час Першої та Другої світових війн акцент робили не на дизайн, а на зручність. Дизайнери запропонували жіночу уніформу, що складалася зі штанів і курток.
Друга половина 20 століття відома поривом молоді до свободи та демократичності. З’явилися високі підбори, джинси, кожушки з натурального хутра та шкіряний одяг.
У часи ковіду усі ми переодягнулися в спортивні костюми та одяг, схожий на домашній. Тож бренди, що налагодили онлайн продажі лишилися в топі.
Мета брендів зараз — нагадати людям про них, їх потреби, дати відчути те, що життя продовжується, розвивати економіку, створювати імідж України як прогресивної країни у світі.
Hype Laboratories створює одяг, який мотивує та заряджає. Свою крайню колекцію лонгслівів “Сміливі на три зуба”, бренд присвятив українцям усього світу. У колаборації з українським ювеліром Романом Янковичем для кожного лонгсліва власноруч було виготовлено зйомні тризуби зі срібла та позолоти. Аксесуар має помітні вигини від молота, як символ впливу історичних подій на історію України. Яких би ударів нам не завдали, ми міцніємо та стаємо сміливішими.