“Інформувати, популяризувати, орієнтувати!”

Мабуть, так кількома словами можна охарактеризувати місію цього структурного підрозділу Університету Бориса Грінченка, котрий офіційно називається «Науково-методичний центр інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності».      
В університетській «ієрархії» він, звісно, не на першому плані, перебуває, так би мовити, у «затінку» більш потужних і чисельних навчально-педагогічних колективів. Але це аніскільки не применшує його роль і значення…       
Сьогодні, шановні слухачі, настала черга докладніше розповісти вам про діяльність згаданого структурного підрозділу.
І зробить це спецкор Radio BG, студент V курсу Інституту журналістики Андрій СІНЬКО, який записав розлоге інтерв’ю із завідувачкою Науково-методичного центру інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Тетяною ДАЦЕНКО.