П’ять… Коли ми чуємо це слово, у кожного з нас виникають свої асоціації: цифра або геометрична фігура, 5 робочих днів на тиждень або 5 пальців на руці. Або навіть 5 кілець – символ Олімпійських Ігор, що об’єднують 5 континентів.

Але 16 листопада для студентів та викладачів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка цифра «5» буде особливою!
Рівно п’ять років тому, 2016-го, ректор Університету Віктор Огнев’юк підписав наказ про створення нового структурного підрозділу – Інституту журналістики.

Як і годиться в таких випадках, в інституті одразу ж з’явилася своя айдентика – логотип, фірмовий колір і навіть неформальний символ-маскот – їжачок.

Команда Інституту журналістики поставила амбітні стратегічні цілі – нові освітні програми, розвиток наукового середовища, реалізацію креативних проєктів, міжнародне співробітництво…

Про потужну роботу енергійної та сильної команди інституту, яка об’єднана єдиною метою та цінностями, про її успіхи та досягнення за ці 5 років краще,  ніж будь-хто, розповість слухачам Radio BG ось цей більш як 7-хвилинний презентаційний аудіоролик, котрий ми пропонуємо вашій увазі.