Академічна доброчесність: що про це думають і говорять студенти-грінченківці?

«Як член академічної спільноти Університету, підписуючи цей документ, заявляю, що буду здійснювати власну освітню, наукову, творчу діяльність, дотримуючись місії, візії, цінностей, корпоративної культури Університету, найвищих моральних і правових норм академічної доброчесної поведінки, керуючись загальнолюдськими нормами людяності й моралі, нормами законодавства України, етичними вимогами до професійної, освітньої та наукової діяльності».                                                                                                                            
Ці рядки з Декларації про академічну доброчесність студента Київського університету імені Бориса Грінченка, мов клятву, як присягу, скріплював своїм особистим підписом кожен студент-першокурсник.        

Як на практиці, під час освітнього процесу, застосовуються і дотримуються сукупність цих етичних принципів і норм, спеціальний кореспондент Radio BG Андрій СІНЬКО з’ясовував, зокрема, у студентів різних курсів та освітніх програм Інституту журналістики.      

У розмові взяли участь: студентка I курсу Єлизавета КІСТАНОВА, третьокурсники Єлизавета РОМАНЕНКО та Костянтин ПІКУЛЬ, студентка IV курсу Лідія СОКОЛ.